تجارت بین المللی فروالیاژ، سنگ های معدنی، انواع بلبرینگ و اره نواری

۳۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

سیمان سبزوار

فروش سیمان لار سبزوار ویژه مصالح فروشان با شرایط استثنایی

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. 

سیمان سبزوار عاملیت توزیع و پخش خرید سیمان فروش سیمان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر روابط عمومی

خرید قراضه

خرید انواع قراضه

قیمت امروز 8050ریال


خرید سیمان فروش سیمان خریدقراضه سیمان سبزوار بلبرینگ پاکت سیمان عاملیت توزیع سیمان بتن سیمان سبزوار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر روابط عمومی

آمادگی ارائه خدمات در استان قم و سمنان

شرکت بازرگانی اردیببهشت شرق از ابتدای خرداد ماه 94 آماده ارائه خدمات توزیع سیمان در استان های قم و سمنان می باشد.برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


خرید و فروش سیمان سبزوار کیفیت سیمان سبزوار تهاتر سیمان سبزوار کمترین قیمت سیمان سبزوار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر روابط عمومی

چشم انداز رفع تحریم های ایران

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه با اشاره به چشم انداز رفع تحریم ها علیه ایران ، از تلاش شرکت های هندی برای عقب نماندن از کشورهای غربی در معامله با ایرانِ خبر داد و نوشت: تلاش تهران و دهلی برای به نتیجه رسیدن صادرات ریل و خطوط آهن به ایران، یکی از جنبه های این تلاش است. 
به گزارش ایرنا، قرارداد اولیه 233 میلیون دلاری برای فروش ریل از سوی سه شرکت هندی به ایران، در اکتبر گذشته (مهر 93) امضا شد. اکنون ایران می گوید از طرف کشورهای دیگر، از جمله ترکیه، پیشنهادهایی به قیمت کم تر دریافت کرده است. این اتفاق که به چشم انداز رفع تحریم ها علیه تهران مربوط است، باعث چالشی بزرگ برای شرکت های هندی شده است که پیشتر، خود را بی رقیب می دیدند.
هند، ماه گذشته، «راجیو خِر» (Rajeev Kher) وزیر بازرگانی خود را برای رایزنی با ایران و متقاعد کردن تهران به پذیرش همان شرایط اولیه، راهی تهران کرد، اما وی دست خالی به دهلی بازگشت.
کارشناسان هندی می گویند: ایرانیان، این بار همچنان محترمانه، اما از موضع برتر مذاکره می کردند.
هند می گوید آماده است بهای معامله را حدود 7 درصد کاهش دهد و به 217 میلیون دلار برساند، اما همچنان نگران است که مبادا ایران تخفیف هایی بیش از این بخواهد یا تصمیم بگیرد معامله را میان چند کشور تقسیم کند.
وزیر بازرگانی هند، شرکت های فولادسازی هندی و راه آهن ایران، تا این لحظه، حاضر به اظهار نظر در این باره نشده اند.
گفته می شود منطق ایران این است که چون ارزش یورو نسبت به دلار کاهش یافته و بهای کانسنگ های آهن و فولاد نیز کمتر از سال 2014 شده است، باید در قیمت قرارداد بازنگری شود.
از سوی دیگر، کارشناسان انتظار دارند که قرارداد نهایی برای تامین ریل های راه آهن ایران، تا شش ماه آینده امضا شود و بر اساس توافق جدید، هند حدود 250 هزار تن ریل را در مدت 18 ماه به ایران می فروشد.
رویترز در بخش دیگری از این گزارش، با اشاره به تغییر موضع ایران در فروش نفت، نوشت: شرکت ملی نفت ایران، به پالایشگاه های هندی اعلام کرده است که برخی تخفیف ها و حمل و نقل های رایگان که در زمان تحریم برای حفظ مشتریان خارجی داده می شد را لغو خواهد کرد. 
اکنون منابع آگاه، می گویند ایران تصمیم دارد طرح توسعه میدان های گازی اش را به مناقصه بگذارد.

فروش سیمان سبزوار خرید و فروش سیمان سبزوار سیمان تیپ یک سیمان پرتلند
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر روابط عمومی

موسسه میزان منحل شد.

سیدعلی اکبر پرویزی اظهار کرد: این تصمیم در نشست سه جانبه استانداران خراسان با وزیر کشور، وزیر اقتصاد و امور دارایی و بانک مرکزی اتخاذ شده و به این استانها نیز ابلاغ شده است.
وی اضافه کرد: براین اساس تمام اموال منقول و غیرمنقول، بخصوص دارایی های نقدی موسسه میزان در اختیار بانک صادرات قرار می گیرد و این بانک تعهدات سپرده گذاران میزان را طبق قرارداد قانونی اجرایی می کند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: در این نشست همچنین مصوب شده تا بانک صادرات ایران حساب های سپرده گذاران میزان را به شعب خود منتقل کند تا سپرده گذاران مشکلی برای دریافت خدمات نداشته باشند.
پرویزی اظهار کرد: با ابلاغ این مصوبه و سیاست بانک مرکزی در قبال موسسه مالی و اعتباری میزان، بزودی شعب بانک صادرات با سپرده گذاران طرف حساب شده و آنان دیون خود را از این بانک دریافت خواهند کرد.
به گفته وی با این تصمیم، موسسه مالی و اعتباری میزان در استان ها منحل شده و فعالیت های مالی آن نیز از سوی بانک صادرات ایران انجام می شود.
موسسه مالی و اعتباری میزان که حوزه فعالیتش با بیش از ۸۰ شعبه عمدتا در استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی متمرکز بود از دی ماه گذشته با بحران مالی مواجه شد که گفته می شود علت آن سرمایه گذاری این موسسه در شرکت بحران زده پدیده شاندیز بوده است.
با بحران مالی این موسسه مالی و اعتباری، سپرده گذاران آن قادر به دریافت سپرده های خود نشده اند که در استان خراسان شمالی میزان مطالبات ۸۰ هزار سپرده گذار در این موسسه حدود چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون کمتر از یک پنجم سپرده به مشتریان بازپس داده شده است.
همچنین به دنبال بدعهدی مدیران موسسه میزان در قبال سپرده گذاران، اعضای هیات مدیره این بنگاه اقتصادی که در مشهد فعالیت داشتند با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشهد بازداشت شدند . /ایرنا


فروش سیمان سبزوار پاکت سیمان سبزوار خرید سیمان سبزوار قراضه بلبرینگ خرید فروش سیمان پخش سیمان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر روابط عمومی

خرید قراضه

خرید انواع قراضه قیمت امروز 8000ریال


خرید سیمان فروش سیمان خریدقراضه سیمان سبزوار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر روابط عمومی

جلوی دامپینگ سیمان ایران را بگیرید

ه گزارش ماین نیوز، اتحادیه تولیدکنندگان سیمان پاکستان از دولت این کشور خواست سیمان تولید ایران را در لیست منفی خود قرار دهد یا با اعمال قوانین ضد دامپینگ به تولیدکنندگان داخلی کمک کند تا سهم خود از بازار را از سیمان ایرانی پس بگیرند.
سخنگوی اتحادیه تولید کنندگان سیمان پاکستان در این باره گفت: قاچاق سیمان از ایران دربلوچستان موجب وارد آمدن زیان‌های قابل توجه به خزانه دولت شده است. دولت باید برای از بین بردن این تهدید به‌صورت فوری دست به کار شود و با پاسخ به تقاضاهای فعالان صنعت سیمان که در بالا اشاره شد، راه حل درستی برای این مشکل بیابد.
وی افزود، متوسط میزان واردات سیمان از ایران به بلوچستان از 15 مارس تا 15 آوریل حدود 500 تا 600 تن در روز بوده است. پیشتر این رقم روزانه حدود 100 تن بود.
وی با انتقاد از وضعیت موجود گفت، صنایع داخلی در وضعیت دشواری قرار دارند، زیرا مالیات‌ها و تعرفه‌های قانونی را پرداخت می‌کنند، اما سیمان وارداتی و قاچاق از امتیازات زیادی برخوردار می‌شود.
سخنگوی اتحادیه تولید کنندگان سیمان پاکستان در ادامه گفت: برای مثال، 2 تریلی با محموله‌های 105 و 52 تنی سیمان در روز 16 آوریل از طریق مرز تفتان وارد پاکستان شده‌اند، اما آنها مالیات 90 و 45 تن سیمان را پرداخت کرده‌اند... این وضعیت حاصل تبانی مقامات اداره گمرک و متصدیان حمل و نقل است. این در حالی است که صنعت داخلی سیمان پاکستان علاوه بر پیروی از مقررات مالیاتی و واریز عوارض به خزانه دولت، هزاران فرصت شغلی در کشور ایجاد می‌کند.
به گزارش دیلی تایمز، وی افزود: واردات غیرقانونی سیمان از ایران برای بخش سیمان پاکستان مضر است... بنابراین دولت باید سیمان تولید ایران را در لیست منفی خود قرار دهد یا با اعمال قوانین دامپینگ به تولید کنندگان داخلی کمک کند تا سهم خود از بازار را از سیمان ایرانی پس بگیرند

سیمان سبزوار خرید سیمان فروش سیمان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر روابط عمومی

دولت پاکستان قوانین ضددامپینگ بر سیمان ایران اعمال می‌کند

اتحادیه تولیدکنندگان سیمان پاکستان از دولت این کشور خواست سیمان ایران را در فهرست منفی خود قرار دهد یا با اعمال قوانین ضددامپینگ به تولیدکنندگان داخلی کمک کند تا سهم خود از بازار را بیابند.
به نقل از روزنامه پاکستانی داون، اتحادیه تولیدکنندگان سیمان پاکستان از دولت این کشور خواست تا سیمان ایران را در فهرست منفی خود قرار دهد یا با اعمال قوانین ضد دامپینگ به تولیدکنندگان داخلی کمک کند تا سهم خود از بازار را بیابند.
سخنگوی این اتحادیه گفت، قاچاق سیمان از بلوچستان ایران سبب خسارت چشمگیری به خزانه دولت شده است. دولت باید برای کاهش این تهدید اقدامات فوری انجام دهد.
به طور متوسط واردات سیمان ایران از بلوچستان به پاکستان از 15 مارس تا 16 آوریل روزانه 500 تا 600 تن برآورد شده است. قبلا این میزان روزانه حدود 100 تن بود.
وی گفت، صنایع داخلی در وضعیت دشواری قرار دارند چراکه مالیات‌ها و تعرفه‌های قانونی را پرداخت می‌کنند اما سیمان وارداتی و قاچاق از امتیازات زیادی برخوردار می‌شود.
وی با مثالی توضیح داد، 2 تریلی در 16 آوریل از مرز تفتان وارد پاکستان شدند درحالی‌که حامل 105 و 52 تن سیمان بودند و مالیات پرداختی تنها بر 90 و 45 تن از بار آنها اعمال شد.
سخنگوی اتحادیه تولیدکنندگان سیمان پاکستان افزود، این وضعیت در سایه تبانی مقامات گمرک و حمل‌کنندگان سیمان صورت می‌گیرد.
وی گفت، واردات غیرقانونی سیمان از ایران برای بخش سیمان پاکستان زیان‌آور است و نگرانی‌های بیشتری در مورد صنعت سیمان مطرح کرده است.

سیمان سبزوار خرید سیمان فروش سیمان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر روابط عمومی

ممنوعیت ورود سیمان ایرانی؛ درخواست سیمان‌کاران پاکستانی

تولید کنندگان سیمان پاکستان به دلیل این که توان رقابت با صنعت تولید سیمان ایران را در جذب بازارهای های منطقه ای ندارند، هر از گاهی با طرح ادعای تکراری ورود غیرقانونی سیمان ایران به آن کشور، سعی دارند مانع از صادرات سیمان ایران به پاکستان شوند.
انجمن تولید کنندگان سیمان پاکستان اخیرا و بار دیگر از دولت این کشور خواسته است تا برای جلوگیری از ورود سیمان ارزان قیمت از ایران و ضربه خوردن به صنعت سیمان پاکستان، اقدامی جدی انجام دهد.
تولیدکنندگان سیمان پاکستان ادعا می کنند به دلیل نبود کنترل کافی در بخش گمرک مرز پاکستان، بخش عمده ای از واردات سیمان ایران به پاکستان بدون پرداخته تعرفه گمرکی و بطور غیرقانونی وارد این کشور می شود به قیمت پایین تر از سیمان تولید شده در کاخانه های سیمان پاکستان، در بازار این کشور توزیع می شود.
مسوولان صنعت سیمان ایران ادعای تولید کنندگان سیمان پاکستان را مبنی بر اینکه سیمان ایران بدون پرداخت شدن تعرفه گمرکی وارد پاکستان می شود، رد می کنند و آن را ادعای تکراری از سوی پاکستان می دانند.
با توجه به اینکه در مناطق جنوب غربی پاکستان که در نزدیک مرز ایران واقع شده است، هیچ کارخانه سیمانی وجود ندارد و نیز با توجه به هزینه بالای حمل سیمان از دیگر مناطق پاکستان به این منطقه، طبیعی است تامین سیمان مورد نیاز این منطقه از طریق کارخانه های سیمان ایران واقع در نزدیک مرز پاکستان امری منطقی و مقرون به صرفه برای طرف پاکستانی است.
براساس گزارش رسانه های پاکستان، روزانه 500 تا 600 تن سیمان ایران وارد پاکستان می شود.
قیمت تمام شده تولید سیمان در پاکستان، به دلیل بالا بودن قیمت برق و سوخت مورد نیاز کارخانه های سیمان این کشور، بالاتر از سیمان وارداتی ایران است. پاکستان از بحران کمبود برق، سوخت و انرژی به شدت رنج می برد و این بحران به یکی از اصلی ترین معضلات بخش صنایع و کارخانجات این کشور تبدیل شده است.
تا زمانی که پاکستان با مشکل تامین سوخت و انرژی مورد نیاز کارخانه های این کشور مواجه است، تولید محصولات صنعتی گوناگون در این کشور به ویژه سیمان، هزینه زیادی در بر خواهد داشت.
مشکل دیگری که صنعت سیمان پاکستان با آن مواجه شده، از دست دادن بازار صادرات سیمان به افغانستان است.
در واقع آنچه بیش از هر چیز دیگر موجب ناخرسندی تولید کنندگان سیمان در پاکستان شده است، تولید سیمان با کیفیت و با قیمت مناسب در ایران است. سیمان ایران توانسته در رقابت با صنعت سیمان پاکستان، گوی سبقت را از رقیب در جذب بازارهای منطقه به ویژه افغانستان برباید.
هم اکنون سیمان تولید ایران تامین کننده بخش اصلی نیازهای افغانستان است. با حضور فعال تولید کنندگان ایرانی در عرصه صادرات سیمان، میزان صادرات سیمان پاکستان به افغانستان کاهش یافته است.
پاکستان نیز در بخش صادرات سیمان فعال است و علاوه بر اینکه بخش از سیمان این کشور به افغانستان صادر می شود، کشورهایی نظیر عراق و برخی کشورهای آفریقایی از جمله آفریقای جنوبی نیز از مشتریان سیمان پاکستان هستند که این صادرات از مسیر دریایی انجام می شود.

سیمان خرید و فروش  سیمان سبزوار
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر روابط عمومی

هدفگذاری برای تولید سالانه 90 میلیون تن سیمان در کشور

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: میزان تولید سیمان در کشور امسال به 90 میلیون تن خواهد رسید.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محسن صالحی ‌نیا در همایش ارتقای جایگاه زنان در عرصه تولید و تجارت در مشهد افزود: پارسال 70 میلیون تن سیمان در کشور تولید شد اما با هدفگذاری های انجام شده امسال 90 میلیون تن سیمان تولید خواهیم کرد.
صالحی ‌نیا با اشاره به ظرفیت های بالای کشور برای طرح‌ های تولید سیمان و دیگر مواد صنعتی ادامه داد: خراسان رضوی جزو استان های پیشتاز در زمینه صادرات مواد صنعتی است و امیدوارم بتوانیم از صنعتگران این استان به ویژه در بحث صادرات حمایت کنیم.
معاون وزیر صنعت همچنین گفت: امسال اعتبار مورد نیاز ما برای تولید، 170 هزار میلیارد تومان است.
صالحی نیا افزود: پارسال اعتبار مورد نیاز برای تولید 150 هزار میلیارد تومان بود که از این میزان اعتبار توانستیم از طریق تسهیلات بانکی مبلغ 103 هزار میلیارد تومان را دریافت کنیم.

سیمان سبزوار فروش سیمان خرید سیمان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر روابط عمومی